برای دریافت مشاوره با کارشناسان و آموزش مناسب ، با شماره 09177062806 تماس بگیرید

سود با فروش اختیار فروش

سود با فروش اختیار فروش

فروش اختیار فروش

کسب سود با فروش اختیار فروش:کلیه مطالب گفته شده در زیر با دید نوسانگیری بروی پرمیوم اختیار معامله گفته شده

 

 

  • بررسی روند سهم پایه : مهمترین امر هنگام فروش اختیار فروش،صعودی بودن و یا رنج بودن سهم پایه است(در موقعیت های فروش ما از پرمیوم که از ارزش ذاتی و ارزش زمانی است و از کاهش هر یک و یا هر دو سود).
  • انتخاب نماد اختیاری که حجم معاملات بالایی دارد.که نشان از نقد شوندگی سهم دارد.حجم باید بیش از ۵۰۰۰ در یک روز باشد.
  • حجم معامله شده ، باید با بیش از ۵۰ معامله صورت گرفته باشد که نشان از تعداد معامله گران و توجه معامله گر بروی نماد است.
    اختلاف قیمت بین سفارشات خرید و فروش بروی تابلو سفارشات نباید زیاد باشد.
  • اختلاف قیمت سفارش های فروش با قیمت منصفانه(بلک شولز) هرچه بیشتر باشد به نفع ماست.یعنی هرچه گرانتر از بلک شولز باشد بیشتر پول به جیب میزنیم.

 

دوره All In One آپشن کار شامل :دوره استادی در اختیار معامله با بیش از ۲۵ ساعت آموزش تصویری ،دوره آموزشی تکنیکال قیمتی و زمانی با بیش از ۱۳ ساعت آموزش تصویری ،دوره اموزشی تابلو خوانی سهام و اختیار با بیش از ۴ ساعت اموزش تصویری و فیلتر گزارش دهی مجرب است که شما را در معاملات موفق می کند.

سود با فروش اختیار فروش

 

  • فقط زمانی در موقعیت فروش قرار بگیرید که از رشد قیمت سهم و یا رنج بودن آن مطمئن باشید و اصلا حرص نزنید و بعد از گرفتن سودی منطقی از معامله خارج شوید.بهتر است موقعیت های فروش خود را در 30 روز آخر تا سررسید باز کنید تا ارزش زمانی با سرعت بیشتری به نفع شما کاسته شود.
  • معامله بروی نمادهای اختیاری که در سود هستند و حجم معامله خوبی دارند،ریسک بیشتری دارند و ممکن است مجبور شویم سهام دیگران را بخریم و البته در صورت افزایش قیمت سهم پایه درآمد بیشتری هم کسب می کنیم .درصورتی روند را صعودی در نظر بگیریم (درصورتی که قیمت سهم پایه از قیمت اعمال اختیار کمتر باشد،اختیار در سود است).هرچه اختلاف قیمت اعمال و سهم پایه بیشتر باشد یعنی قیمت سهم کمتر باشد ،اختیار در سود بیشتری قرار دارد.(مناسب حرفه ای ها)
  • معامله بروی نمادهای اختیاری که بی تفاوت هستند و حجم معامله خوبی دارند،جزو معاملات پرپتانسیل و ریسک متوسط هستند و سود متوسطی هم می دهند .درصورتی روند را صعودی در نظر بگیریم(درصورتی که قیمت سهم پایه با قیمت اعمال اختیار برابر باشد،اختیار بی تفاوت است). نکته ای که در این نوع قراردادها وجود دارد این است که با رشد قیمت سهم پایه و در زیان قرار گرفتن اختیار(یعنی تغییر وضعیت اختیار از بی تفاوت به در زیان)،سود با نوسان بالایی اتفاق می افتد و در زمانی که افت اتفاق افتد و اختیار در سود قرار گیرد(یعنی تغییر وضعیت اختیار از بی تفاوت به در سود)،زیان با نوسان بالایی اتفاق می افتد.(مناسب معامله گران با تجربه)
  • معامله بروی نمادهای اختیاری که در زیان هستند و حجم معامله خوبی دارند،جزو معاملات با ریسک کم هستند و سود بالایی هم می دهند.درصورتی روند را صعودی در نظر بگیریم (درصورتی که قیمت سهم پایه از قیمت اعمال اختیار بیشتر باشد،اختیار درزیان است). هرچه اختلاف قیمت اعمال و سهم پایه بیشتر باشد یعنی قیمت سهم بیشتر باشد ،اختیار در زیان بیشتری قرار (مناسب مبتدی ها)
  • معامله بروی نمادهایی که افت زیادی در همان روز داشته است،باید بادقت بالاتری انجام گیرد.چون ممکن است به محض فروش ، پریموم شروع به افزایش کند و درواقع شما در آن روز در کف قیمتی معامله کرده باشید.
  • وجه تضمین : برای فروش هر قرارداد از اختیار مبلغی وجه تضمین در حساب شما مسدود می شود.پس هنگام معامله به این موضوع توجه فرمایید که چه میزان سرمایه درگیر میکنید ،برای کسب چه میزان سود .

 

برای انتخاب نماد مناسب برای معامله از دیده بان اختیار معامله استفاده نمایید.

 

درصورتی که مطلبی از قلم افتاده در زیر همین صفحه با ما به اشتراک بگذارید

4.7/5 - (3 امتیاز)
دیدگاه کاربران
ارسال دیدگاه
Click to Hide Advanced Floating Content
برای دریافت کد بازار مشتقه و اختیار معامله بروی لینک زیر کلیک کنید کد اختیار از کارگزاری گنجینه