برای دریافت مشاوره با کارشناسان و آموزش مناسب ، با شماره 09177062806 تماس بگیرید
0

تجربه سود در زمان ریزش سهام با فروش اختیار خرید

تجربه سود در زمان ریزش سهام با فروش اختیار خرید با رعایت اصول زیر

فروش اختیار خرید

 

 

کسب سود با فروش اختیار خرید :کلیه مطالب گفته شده در زیر با دید نوسانگیری بروی پرمیوم اختیار معامله گفته شده

 

کسب سود با فروش اختیار خرید

 

 

  • بررسی روند سهم پایه : مهمترین امر هنگام فروش اختیار خرید،نزولی بودن سهم پایه است(زمانی که از اصلاح سهم مطمئن شدیم بهتر است نمادهای اختیاری را انتخاب کنیم که تا چهل روز دیگر سررسید شود تا هم از اصلاح سهام سود بگیریم و هم بی ارزش شدن زمان به نفع ما باشد).
  • انتخاب نماد اختیاری که حجم معاملات بالایی دارد.که نشان از نقد شوندگی سهم دارد.حجم باید بیش از ۵۰۰۰ در یک روز باشد.
  • حجم معامله شده ، باید با بیش از ۵۰ معامله صورت گرفته باشد که نشان از تعداد معامله گران و توجه معامله گر بروی نماد است.
  • اختلاف قیمت بین سفارشات خرید و فروش بروی تابلو سفارشات نباید زیاد باشد.
  • اختلاف قیمت سفارش های فروش با قیمت منصفانه(بلک شولز) هرچه بیشتر باشد بهتر است.یعنی هرچه گرانتر بفروشیم نفع ما بیشتر می شود.
  • اگر اختلاف قیمت سفارش های فروش با قیمت منصفانه(بلک شولز) بیش از 50 درصد باشد،به دنبال یافتن دلیل این حجم از گرانتر بودن باشید و حرص نزنید ،شاید بروی چارت سهم پایه چیزی بوده که شما ندیده اید و یا خبری برای سهم امده باشد.

 

 

دوره All In One آپشن کار شامل :دوره استادی در اختیار معامله با بیش از ۲۵ ساعت آموزش تصویری ،دوره آموزشی تکنیکال قیمتی و زمانی با بیش از ۱۳ ساعت آموزش تصویری ،دوره اموزشی تابلو خوانی سهام و اختیار با بیش از ۴ ساعت اموزش تصویری و فیلتر گزارش دهی مجرب است که شما را در معاملات موفق می کند.

 

تجربه سود در زمان ریزش سهام با فروش اختیار خرید

 

  • در 40 روز آخر هر قرارداد ،فقط زمانی در موقعیت فروش قرار بگیرید که از افت سهم و یا رنج شدن آن طی این مدت مطمئن باشید و اصلا حرص نزنید و بعد از گرفتن سودی منطقی از معامله خارج شوید.
  • فروش بروی نمادهای اختیاری که در سود هستند و حجم معامله خوبی دارند،ریسک اعمال دارند و سود بیشتری هم می دهند .درصورتی روند را نزولی در نظر بگیریم (درصورتی که قیمت سهم پایه از قیمت اعمال اختیار بیشتر باشد،اختیار در سود است).هرچه اختلاف قیمت اعمال و سهم پایه بیشتر باشد یعنی قیمت سهم بیشتر باشد ،اختیار در سود بیشتری قرار دارد.(مناسب حرفه ای ها)
  • معامله بروی نمادهای اختیاری که بی تفاوت هستند و حجم معامله خوبی دارند،جزو معاملات پرپتانسیل و ریسک متوسط هستند و سود متوسطی هم می دهند .درصورتی روند را نزولی در نظر بگیریم(درصورتی که قیمت سهم پایه با قیمت اعمال اختیار برابر باشد،اختیار بی تفاوت است). نکته ای که در این نوع قراردادها وجود دارد این است که با افت قیمت سهم پایه و در زیان قرار گرفتن اختیار(یعنی تغییر وضعیت اختیار از بی تفاوت به در زیان)،سود با نوسان بالایی اتفاق می افتد و در زمانی که رشد اتفاق افتد و اختیار در سود قرار گیرد(یعنی تغییر وضعیت اختیار از بی تفاوت به در سود)،زیان با نوسان بالایی اتفاق می افتد.(مناسب معامله گران با تجربه)
  • معامله بروی نمادهای اختیاری که در زیان هستند و حجم معامله خوبی دارند،جزو معاملات کم ریسک هستند و سود کمتری هم می دهند.درصورتی روند را نزولی در نظر بگیریم (درصورتی که قیمت سهم پایه از قیمت اعمال اختیار کمتر باشد،اختیار در زیان است). هرچه اختلاف قیمت اعمال و سهم پایه بیشتر باشد یعنی قیمت سهم کمتر باشد ،اختیار در زیان بیشتری قرار دارد.(مناسب مبتدی ها)
  • وجه تضمین : برای فروش هر قرارداد از اختیار مبلغی وجه تضمین در حساب شما مسدود می شود.پس هنگام معامله به این موضوع توجه فرمایید که چه میزان سرمایه درگیر میکنید ،برای کسب چه میزان سود .

 

برای انتخاب نماد مناسب برای معامله از دیده بان اختیار معامله استفاده نمایید.

 

درصورتی که مطلبی از قلم افتاده در زیر همین صفحه با ما به اشتراک بگذارید

3/5 - (3 امتیاز)
دیدگاه کاربران
  • سلام جناب زارع وقت بخیر
    یه ویدئو در مورد فروش اختیار خرید تو سایت گذاشتید و سوالی برام پیش اومده
    در صورتی که روند سهم صعودی باشه و در روز اعمال قیمت سهم پایه از اعمال بیشتر بشه ضرر ما نامحدود میشه و البته فرمودید در هر صورت سود ما همون مبلغ پرمیوم هست
    پس طبق این مقاله اگه روند نزولی باشه و اختیار خرید رو بفروشیم میتونه سود هم نامحدود باشهولی طبق فیلم ضرر ما نامحدود و سود ما محدود به همون پرمیوم هست
    لطفا راهنمایی کنید؟ممنون

    • البته این متن توضیحات فیلم رو تایید میکنه ولی ذهنم رو درگیر کرد گفتم بپرسم

      کسب سود با فروش اختیار خرید :کلیه مطالب گفته شده در زیر با دید نوسانگیری بروی پرمیوم اختیار معامله گفته شده

ارسال دیدگاه